V14 (13+0)

2012-01-16 @ 08:39:18
Jag vet att jag sagt att jag ska lägga upp bilder men försökte faktiskt förra veckan men lyckades inte, och min sambo var inte hemma och kunde hjälpa mig men ska försöka igen jag lovar. Nu tycker jag att magen har växt lite för nu är den liksom rund hela tiden och inte bara på kvällen. Jag försöker även att mäta min mage varje söndag och förra söndagen hade jag ett midje mått (måttar där jag är som störst) på 85,5 och igår så hade jag 92. Så klart att det händer något fast man bara känner sig tjock.

Nog pratat om min mage. Igår fick jag träffa Sebs pappa för första gången, han har inte själv träffat honom på 8år ungefär för det har skurit sig lite mellan dom pga familjegräl. Jag tyckte det var kul men Seb tyckte det var som vanligt typ. Fast hans pappa märkte man att han vart jätte glad över att få träffa oss. Vi berätta även att han skulle bli Farfar och jösses vad han vart chokad. Han trodde nog aldrig att han skulle få bli Farfar med tanke på hur sjuk Seb är.

Jag har fortfarande inte lyckats berätta för chefen men har inte varit inne på vårat huvud kontor. Jag är ju stationerad ute på ett bygge och det här är ju inget man vill berätta på telefon. Men på torsdag så måste jag åka in, får se om jag inte kan komma in tidigare.

Kommentarer
Postat av: J

Du Sus! Nu vill vi se en liten bild som du utlovat! Så spännande ju! :) Kram!!

2012-01-18 @ 09:41:33     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0