BF + 8

2012-07-31 @ 12:33:05
Idag var vi hos BM och allt var så bra så. Nu låter jag bitter va? Men jag är väldigt bitter. Tycker inte detta är så roligt, det är varmt, jag svullnar och är trött jämt. Men iaf så frågade jag om hinnsvepning om inte hon kunde göra en sån. Men det ska vara en läkare som gör. Och vi fick tid imorgon till specialmödravårdscentralen imorgon på förlossningen för att träffa en läkare för att diskutera eventuell igång sättning och då ska jag be om en hinnsvepning iaf. Så så är läget just nu att det händer inget.
 
Men BM kunde iaf lova att jag inte kommer vara gravid resten av livet. Men det känns faktiskt så just nu.

Förlåt att jag klagar egentligen är jag ju jätte glad att allt är som det ska men det är bara jobbigt nu.
 
Sen måste jag få gratta min vän LillaSnorkel som fick en tjej den 29e Juli!! Stort grattis.

Kommentarer
Postat av: Mickan minbebis

Åh tänk att du kanske snozar bebis nu? Shit vad tiden gått fort tycker jag. Det var länge sen jag kommenterade nu men jag är inne och kikar ibland :)

2012-08-05 @ 23:27:19
Postat av: Sinnersaint

Ååå jag tror minsann att liten kommit nu! Längtar efter att få höra flrlossningsberättelse, och få veta vad det blev :-) hoppas allt gått/går fint!

2012-08-07 @ 08:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0