31 (30+4)

2012-05-17 @ 10:24:18
Hjälp nu går tiden fort. Jag hinner inte riktigt med i graviditeten, för det är så mycket annat i mitt liv just nu. Min pappa gör sakta men säkert framsteg. Min farmor börjar nog också bli lite piggare efter en sväng på sjukhus. Men mitt liv består just nu av att jobba, åka raka vägen till pappa och sedan hem (är väl hemma ca 19.45 på dagarna) då blir det middag och sen går jag och lägger mig. Och helgerna består av att försöka hinna flytta ut det sista i lägenheten och sedan hälsa på pappa och farmor och farfar. Så ibland funderar jag på om mitt förhållande håller på att glida mig ur händerna. Med tanke på att vi aldrig ses.

Angående graviditeten så hoppas jag verkligen att bebisen inte kommer för tidigt. Jag vet ju verkligen inte om jag hunnit införskaffa allt. Det får väl bli lite som det blir antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0