BF + 7

2012-07-30 @ 17:21:43
Här är det så lugnt så. Var på UL idag och allt såg fint ut. BM hade svårt att mäta huvudets omkrets för att bebisen låg så långt ner men en uppskattad vikt är nu på 3604g. Klart det kan skilja sig lite men ungefär trodde hon.
 
Sen pratade vi med IVF kliniken idag och BM där var väldigt förvånnad över att dom hade sagt att man bara fick gå över en vecka för det brukar dom tydligen aldrig göra. Så enligt henne var det upp till förlossnings kliniken och BM att bestämma när man ska sättas igång.
 
Så nu väntar ett BM besök imorgon då så får vi se vad som händer efter det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Men va konstigt att dom sagt det till oss också då? Att man bara får gå över en vecka? Låter som om nått är helgalet!

Svar: Ja visst är det knasigt. Jag tycker faktiskt det är dåligt av IVF kliniken att dom säger så till fler och så stämmer det inte.
Sebsus

2012-07-30 @ 20:45:00     URL: http://Www.minlillefamilj.blogg.se
Postat av: Sinnersaint

Be om en hinnsvepning! Det satte igång mig! Så himla drygt å gå över tiden! Passa på att gå på bio tex, för det är något ni inte hinner sen :-)

2012-07-31 @ 11:02:50
Postat av: Sinnersaint

Be om en hinnsvepning! Det satte igång mig! Så himla drygt å gå över tiden! Passa på att gå på bio tex, för det är något ni inte hinner sen :-)

Svar: Ja tänkte be om det imorgon då vi ska träffa en läkare. Får lite känslan av att min förlossning inte kommer starta av sig själv utan behöver lite hjälp på traven.
Sebsus

2012-07-31 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0