V25 (24+3)

2012-04-04 @ 14:41:00
Tiden går framåt. Men sakta om man frågar mig. Jag är super glad att vara gravid men börjar faktiskt tycka att det börjar bli lite jobbigt. Man är ju gravid hur länge som helst, nio månader! Det är en lång tid tycker jag.
Mina ligamentsmärtor har inte försvunnit. Utan förra fredagen så hade jag fruktansvärt ont och framför allt på natten. Det har jag i och för sig varje natt men i fredags var det olidligt. Och i måndags hade jag sura uppstötningar hela dagen precis hela dagen. Det var inte heller så kul så tänkte jag skulle fråga BM nästa tsidag när jag ska dit om det finns något man kan göra om man får så där en hel dag. Annars så händer det inte så mycket. Men dagens fundering lyder, det här med sammandragningar som man kan ha. Jag har aldrig haft någon, inte vad jag vet iaf. Är det onormalt? När ska man bli orolig över att man inte har det?

Annars om vi inte hörs innan så Glad Påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag hade inte heller det vad jag vet iaf, och dom jag har pratat med har sagt att det är inte alla som känner av dom. och jag tror det kan ligga lite i det, att det är inte säkert alla känner det.

taskigt med dom där ligamentbesvären, kan inte vara det roligaste när man har en mage och kånka på heller. =) kram

2012-04-04 @ 15:43:34     URL: http://bumblebiiet.wordpress.com
Postat av: Sinnersaint

Ligamenten kommer göra mer ont i perioder när dem töjs ut mer å magen blir större. Finns inget att göra tyvärr. Men sammandragningar behöver du inte ha en enda förrän du ska föda :-) var glad så länge dem håller sig borta :-) bara jobbigt :-) men dem brukar komma magen blir större å större :-) får vi en magbild? Kram

2012-04-04 @ 16:05:51
Postat av: Sebsus

Tack ni snälla för informationen. Då ska jag vara glad så länge jag inte har dom :).

Självklart ska ni få en bild på magen. Fläkten i datorn gick sönder i måndags så kan inte lägga in just nu men tror vi har fått en ny fläkt att hämta ut idag. (det kom en avi i Sebs namn som jag tror är den) och är det en fläkt så ska jag allt lägga in en mag bild. Ibland är det tur man tar med arbetsdatorn hem så man kan svara på inlägg :).

Kram

2012-04-04 @ 16:11:30     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0