Vul nr 2

2011-10-28 @ 14:08:41
Idag har jag återigen vart på Vul då. Är det väldigt många lesbiska par just nu som försöker få barn? För varje gång jag är i väntrummet så sitter det minst ett par men oftast 2 par, idag satt det ett par. Och jag som har lite svårt för det, som jag tidigare sagt så är jag nog gammalmodig för på nåt sätt så känns det helt fel i mitt huvud.
Okej men det var inte det vi skulle prata om. Samma läkare som sist fast utan den unga tjejen. Så på en gång fick jag hoppa upp i gyn stolen och när jag ligger där så ger han mig ett block och en penna och så säger han -ja du kan skriva dom siffrorna jag säger. Vi börjar på höger sida så började han rabbla 14, 14, 15 och så vidare och så tar vi vänster sida 15, 13, 14 ja ni fattar. Så det jag kunde räkna fram till när vi var färdiga var att jag hade skrivit 12 tal alltså 12st äggblåsor men han sa också att det var några mindre som kanske kommer hinna växa till sig. Den största jag skrev var 16mm och den minsta 9mm så undra var gränsen går för förstora eller för små? Så det blir ÄP på måndag. Så imorgon tar jag Ovitrellen. Känns jäkla gött.

Ja det är väl inte så mycket mer att säga om det här.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Härligt! Det är så nära nu! Tänk om en vecka är du ruvare om allt går som det ska.

16mm tror jag att de vill att blåsorna ska vara :-)

2011-10-28 @ 19:27:03
Postat av: Blåbär

Lycka till nu!!!

2011-10-28 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0