Imorgon gäller det

2011-10-30 @ 15:30:12
Glömde skriva igår att jag tog sista sprutan men det var ganska odramatiskt. Gick bra. Idag stramar det ganska mycket i magen just nu. Jag känner mig som om det skulle ligga en gren med vindruvor i magen. Längtar faktiskt tills imorgon ska bli slönt att plocka ut dom. Undra om man kan åka dit i mjukisbyxor? Känner ju inte direkt för att dra på mig ett par jeans efter ÄP.

I fredags vart jag klar med något som jag har hållt på med sen vecka 32 det har i princip tagit all min fritid. Många kommer nog tycka jag är konstig för jag har en jätte töntig hobby, jag broderar. Jag började med det när jag var 17år gammal för att jag hade stora problem med migrän, läkarna trodde det berodde på ansträngning så jag var tvungen att hitta någon hobby som gjorde att jag slappna av. Så då började jag brodera. Och när jag hade semester nu i somras så hade Sebs mamma köpt ett broderi för Sebs ena bror har en son som är 2år och hon har haft som tradition att till alla sina barn samt barnbarn att hon broderar en julkalender till dom. Men när jag var där i sommras så hade hon bara hunnit gjort en gren av hela broderiet och jag fråga hur hon skulle hinna tills i jul? Det hade hon ingen aning om så jag sa att jag kan försöka hjälpa henne hinna färdigt. Vilket hon ville så jag har suttit nästan dag ut och dag in för att bli klar.

Och här har ni resultatet.




Kommentarer
Postat av: Blåbär

Wow! Vilket avancerat broderi! Lycka till idag håller alla tummar för er. Kram!

2011-10-31 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0