Väx väx

2011-11-20 @ 11:52:25
Ja jag hoppas verkligen att den lille där inne växer. Jag är väldigt orolig hela tiden att mensen ska komma, för när jag har slutat med vaggisarna tidigare så har ju mensen kommit ungefär nu, så jag är livrädd att titta i trosorna när jag ska kissa så att den inte kommit.
Annars så mår jag bra, idag drar det inte lika mycket i magen. Brösten är fortfarande ömma men kanske inte lika mycket idag som tidigare dagar. Sen mådde jag lite lite illa när jag vakna imorse men det försvann när jag drack lite vatten.
Jag tvekar lite idag om det verkligen är något, kanske ska köpa ett test idag bara för att se om det fortfarande är pluss.

Kommentarer
Postat av: J

Grattis igen till att du blir mamma!! Hur går det för dig? Du skriver ingenting, det är tyst :(



Kram

2011-11-22 @ 14:57:37     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0