V6 (5+3)

2011-11-24 @ 07:21:36
Idag har jag vetat i exakt en vecka att jag är gravid. Känns fortfarande konstigt. Jag är fortfarande jätte nervös för ultraljudet den 8e december att dom ska säga, det finns inget hjärta. Mår så jäkla bra också, dom få jag har berättat det för frågar alla mår du mycket illa? Nej det gör jag inte, inte en sportsmössa till det. Då är det klart man tänker jaha är det något fel då eller? Men när jag säger till alla att jag inte gör det så säger dom nej man behöver inte göra det. Men om alla frågar om det så borde man väl göra det?
Nej jag mår precis som jag gjorde innan pluset lite tröttare bara. Och så är jag ju fortfarande jätte förkyld, börjar bli väldigt trött på att det aldrig ger med sig.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Jag mådde ju bra hela tiden! Inte en spya under hela graviditeten. Eller en, men det var för att jag hade slem i halsen. :-)

Jag mådde lite illa mellan vecka 7+0-9+0 typ, men inget värre än att jag klarade det å mitt pyre mår ju super ;-)

Var glad och njut, det är underbart att må bra som gravid!

Det "tråkiga" kommer i spökveckorna mellan vecka 12-18 typ när inget händer, inga symtom, magen står still, inga bm-, gyn- eller ul-ljudsbesök.... ingenting händer hehe :-)

Kram

2011-11-24 @ 10:31:27
Postat av: Sebsus

Sinnersaint:

Okej det är väl bara att gilla läget då. Jag laddade ner en app i går till telefonen och den sa att om man mådde illa så var det ett bra tecken för då var allt som det skulle och risken för missfall var mindre, då vart jag arg och tog bort appen :).

Jag ska försöka njuta men tror det är lättare efter första VULet eller?

Kram

2011-11-25 @ 07:40:45     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Therese

Va mysigt med en bäbis i magen ♥

2011-11-25 @ 08:31:10     URL: http://theresejonssonn.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Therese:

Ja det känns helt overkligt :)

2011-11-25 @ 08:42:49     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0