Snor

2011-11-15 @ 07:28:46
Så precis så känner jag mig. Åkt på värsta dunder förkylningen. Lite bra för då tänker jag inte så mycket på om jag är gravid eller inte.
Igår var jag på väg att köpa ett test när jag var inne på affären bara för att få det gjort men så läste jag på baksidan och då står det att kan tas på morgon urinen 4 dagar före beräknad mens. Och då kände jag att nej då är det inte meningen att jag ska testa. För det första så tänkte jag ta det när jag kom hem från affären och då är det inte morgon och sen är min beräknade mens på lördag enligt min sambo så då är det mer än 4 dagar tills dess så det var nog inte meningen att jag skulle testa. Så jag är fortfarande ovetande hur det ligger till.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Krya på dig!!

2011-11-15 @ 08:42:05
Postat av: SinnerSaint

Krya på dig!

2011-11-15 @ 08:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0