Så där ja

2011-11-02 @ 17:27:58
Ja nu är man ruvare igen då. Nu är det 16 dagar av oro, spänning, hopp, förtvilan, ja allt skit. Men men denna gång ska jag verkligen försöka leva så vanligt jag bara kan.

Då så nu ska jag berätta hur det gick idag. Jag fick ju 16ägg. 3st var för små för att befrukta. så då har vi 13kvar. 9st hade delat sig som dom skulle idag och 5st var av topp kvalitet 10 poängare så ett fick jag tillbaka och 4st fryste dom direkt. och dom andra 4 ska dom fortsätta odla och om några dagar så ska dom kolla om det är några som går att frysa då. Så det känns som ett bra resultat. Jag är nöjd även om det bara blir dom här 4st som dom fryser idag.

Så nu är det tredje gången som jag får ett 10 poängs embryo så nu borde det fanimej gå.

Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Blåbär

Grattis!! Vilken bra utdelning! Det bara måste gå nu om inte annat med de du har i frysen :) Jättebra att dom kunde fortsätta odla vidare! Ändrade du något i din dos den här gången jämfört med tidigare?

2011-11-02 @ 17:41:35
Postat av: Blåbär

..håller självklart alla tummar! och tår! :D

2011-11-02 @ 17:55:39
Postat av: SinnerSaint

Å så lika våra resultat blev :-) Jag håller tummarna så stenhårt nu och nu måste du uppdatera massor så vi får nojja ihop :-)

2011-11-02 @ 18:06:49
Postat av: Sebsus

Tack ni super fina tjejer!



Blåbär: Ja skönt att dom kunde odla vidare några. Nej jag ändrade inget direkt i min dos gentemot förra gången, ända skillnaden från förra gången var att när jag var på första VULet så ville dom att jag skulle dra ner på Gonal-fen till 75 men när jag var på andra VULet 2dagar senare fick jag gå tillbaka till 150 för då hade dom inte växt något. Och den här gången så hade jag 150 hela tiden.



Sinnersaint: Ja nu följer jag dina spår, det gick ju bra för dig så :)

Hahaha ja nu ska jag uppdatera så vi kan nojja ihop :).

2011-11-02 @ 19:01:16     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: langtarefterliten

Grattis till ruvningen =) Hoppas det går bra för dig!!

2011-11-02 @ 22:23:04     URL: http://langtarefterliten.blogg.se/
Postat av: Mickan (minbebis)

Tjoho!! Nu håller jag och plutten i magen tummarna för att det går vägen nu!! :)

2011-11-03 @ 13:40:21
Postat av: Sebsus

Tack både Längtarefterliten och MIckan!

2011-11-03 @ 17:11:12     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0