RD 6

2011-11-08 @ 08:32:17
Fy det här är verkligen psykisk terror. Jag är nog väldigt rädd att tro att det tagit sig, för om det inte har det då. Då kommer jag ju bli helt förstörd. Jag insåg igår också när jag tittade i kalendern att mensen är beräknad till TD. Spelar ju ingen roll för att progetseronet har ju förskjutit mensen varje gång det har varit minus så om det är det denna gång också så kommer jag ändå inte få mensen förens jag slutat med progesteronet.
Jag tror jag håller på att få urinvägsinfektion också, kan man få det av vaggisarna? Har nog inte fått det riktigt ännu men känner lite att det är på g. Så försöker att dricka massor.
Dum som jag är också så läste jag en blogg igår som en tjej som precis har plussat, läste hennes ruvardagar och hon hade massor med tecken som att det drog i magen hela tiden och framför allt om hon sträckte sig och hon vart yr mitt på dagen och sådana saker. Och jag känner ju inget så då tänker man att ne men det är ju så där det ska kännas, så det har nog inte blivit något.
Ne men nu ska vi vara positiva bara 10 dagar kvar tills TD. Hej och hå se till att borra in dig ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Blåbär

Håller tummarna för er! Nu ska det gå :)

Progestonet var sjukt jobbigt tyckte jag. Känns som de fortfarande sitter kvar även fast man fått mesn. Slutade ta dessa för en vecka sedan. Men är helt uppsvullen ändå. Man har onekligen gett sin kropp en rejäl omgång. Vi tänkte vänta med FET tills nästa år. Hoppas de klarar upptining och att någon av de 4 är redo :)



2011-11-08 @ 09:34:19
Postat av: J

Hallå Sebsus! Det kommer gå bra tror jag, håller tummarna och tårna! Slänger en blick på din blogg varje dag.. okej, några stycken för att vara på den säkra sidan och tycker det här är så spännande, men förstår också att det är jobbigt att gå runt och vänta.



Jag har ju blivit "expert" på att vänta nu känns det som. Fick reda på förra veckan att jag för första gången har fått psoriasis på kroppen och förmodligen har det blommat ut på grund av att jag är så stressad över den här situationen att gå runt och vänta. Jag har allmänt svårt för stress så just nu tror jag det är påfrestande att bara vilja få komma igång.



KRAM!

2011-11-08 @ 17:19:04     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Blåbäret:

Ja progesteronet är väldigt jobbigt. Men jag tycker ändå att det går ganska bra. Förutom nu då när jag tror att jag är på väg att få urinvägsinfektion.

Skönt att ni har bestämt er för att satsa efter jul, tror det är bra för en psykiskt att man bestämmer sig för att ta paus ibland. Klart dina små frysisar klarar upptiningen!



J:

Hej. Jag är inne på din blogg varje dag också och hoppas att ni får komma igång snart! Hur går det har du hört något?

Men gud stackars dig som fått psoriasis. Går det att behandla på något sätt? Stress ska vi inte tala om jag är super stressad hela tiden, är som ett vrak på jobbet, om det blir för mycket kan jag nästan få ett psyk bryt. Men vi får vara starka tillsammans!

Kram

2011-11-08 @ 18:13:59     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: J

Ja! Vi har fått en tid första veckan i december nu! Äntligen kom brevet idag! Snart är det vår tur!! Kram

2011-11-08 @ 20:33:30     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0