RD 12

2011-11-14 @ 08:27:35
Nu är det inte lång tid kvar tills TD. Jag både längtar och inte längtar. Inga nya symptom heller. Känner att det spänner och drar i magen mest när jag ligger ner, fast jag ska inte säga att det är bara i tjejmagen utan jag tycker det är i hela magen. Jag kan tycka att det mer är runt naveln och lite nedanför. Igår spände det även i sidan av magen typ som när man har träningsvärk. En annan skillnad från förra gången är att då visste jag typ vid den här tiden att det inte hade tagit sig, iaf min magkänsla sa det. Men den här gången så kan jag inte känna så som jag gjorde sist. Den här gången har jag verkligen ingen anning om hur det har gått.
Det som är lite sjukt också är att skulle jag testa nu så skulle jag få svar på hur det ligger till. Men det här är som julafton man måste hålla ut och inte öpnna klappen för tidigt.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Denna dag fick jag mitt plus ;-)

Det du känner i sidan kan vara ligamenten som sträcks ut när livmodern börjar växa lite :-) Jag hoppas så innerligt på ett plus om två dagar. För det är dag 14 du ska testa på väl?

Kram

2011-11-14 @ 11:32:22
Postat av: Sebsus

Sinnersaint:

Åh nu vart jag lite sugen på att testa idag bara för att se om jag fortsätter att följa dina fotspår :). Nej det är på dag 15 jag ska testa alltså torsdag morgon. Huddinge verkar vara dom som har längst tid tills TD.

Kram

2011-11-14 @ 11:49:03     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Blåbär

heja heja! Håller alla tummar för plus nu!! kram

2011-11-14 @ 13:21:33
Postat av: SinnerSaint

Det var ju helt ok TD ändå, vissa har ju 21 dagar. OCH det fattar jag bara inte :-)

Känn ingen press för att jag tjuvtestade :-)

Jag testade på dag 12 med kvällsurin så ma det behöver absolut inte vara morgonurin, men har man lågt med hormoner kan det vara att det bara ger avslag på morgonen :-)

Jag är sååå nyfiken nu!

2011-11-15 @ 08:41:36
Postat av: Sebsus

Sinnersaint:

Oj har vissa så lång tid tills TD jag tyckte vi hade lång tid. ja är också super nyfiken nu hur det har gått, kan nästan inte hålla mig :)

2011-11-15 @ 10:18:03     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0