Oj jösses

2011-11-25 @ 13:37:18
Seb sa igår kväll, jag tycker din mage har blivit annorlunda. Jag sa till honom jag har nog bara blivit tjock i sådantfall. Sen tänkte jag inte mer på det förens nu, så jag ställde mig på vågen och jösses vad jag har gått upp i vikt, vet att jag har gått upp dom tidigare gångerna på sprutorna men så här mycket har jag aldrig vägt så äter nog för mycket just nu. Men jag är också hungrig jämt. Jag brukar väga 62-63kg men nu väger jag 65,7kg. Jag är inte tjock är trots allt 177cm lång men ändå jag känner mig som en tjockis. Ska nog försöka att inte äta så mycket nu blir väl mer sen antar jag.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Jag gick upp 2 kg av bara behandlingen och sen gick jag också upp en del i början. Ät det du vill och behöver, du är gravid :-)

2011-11-25 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0