Beslutångest

2011-05-18 @ 07:59:53
Okej jag behöver eran hjälp. Idag har vi taklagsfest här på bygget som jag ska gå på. Och det kommer att bjudas på mat och dryck. Är det okej att dricka eller inte? Som ni vet så väntar ju jag bara på min mens som troligen ska komma imorgon för att sedan vänta på ÄL omslag och få göra FET. Så egentligen får jag ju dricka för FET kommer jag ju inte göras förens om 2 veckor men har ändå lite ångest. Är det verkligen ok att dricka idag? Vad skulle ni ha gjort?
Det är inte så att jag komemr supa mig full men kanske 1-2 glas vin till maten. Blir väldigt glad om någon har lust att säga vad ni tycker för min sambo säger bara gör som du vill och jag har verkligen beslutsångest.

Kommentarer
Postat av: Icka

Självklart ska du dricka! Lev livet med, glöm för fan inte det som ja gjort...ja tror inte ens en rejäl fylla gör ngn fara.

Jag ska på fest en vecka EFTER min mens nästa månad o då har ja bestämt att ja ska festa som det inte finns ngt morron dag för ja behöver det!

Kram

2011-05-18 @ 09:35:40     URL: http://ickans.blogg.se/
Postat av: Sinnersaint

Jag åkte på ålandskryssning när jag hade började nedregleras å jag chansade å drack. (Ok, söp lite ;-) ) å det gick så bra ändå. Du har ju två veckor kvar, så drick exakt så mycket du vill å tänk inget på det :-)

2011-05-18 @ 09:52:01
Postat av: Sebsus

Åh vad ni är söta! Ja då behöver jag kanske inte ha dåligt samvete. Tack för era fina ord :)



KRAM

2011-05-18 @ 10:29:50     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0