här är jag

2011-06-07 @ 08:46:29
Japp jag lever men har under denna helg bara varit ute i solen och faktiskt druckit öl. Måste ju passa på för man vet ju aldrig när man inte får dricka längre.

Jag pratade med kliniken i fredags och det var iaf den gulliga tjejen Annette, alltid något positivt, hon tyckte väldigt synd om mig. Så sa hon att eftersom jag hade bommat 2 månader i rad nu så skulle hon prata med läkaren om han godkände att jag reglerar ÄL den här månaden som kommer. Hon trodde inte det var några problem, och om det inte var det så skulle hon skicka hem info om hur det gick till och ett recept skulle finnas på apoteket då att hämta ut. Då ska man tydligen ta någon tablett som man börjar med dag 2 i mens cykeln. Men hon var noga att påpeka att det inte var större chans att bli gravid bara för att man reglerade ÄL, men det förstod jag ju redan. Sen sa hon att vi ska försöka hinna detta innan sommar stängningen så att vi kan sätta igång ordentligt i höst.


Men om jag räknar, och min kropp skulle vara lika punktlig som vanligt, så ska jag få min nästa ÄL på fredagen den 1/7-11 och då blir ju insättningen på måndagen så då funkar det ju utan att reglera ÄL. Men vågar nog inte chansa.


Kommentarer
Postat av: Icka

Skönt som fan att få hjälp iaf, sjukt att bomma två gånger...måste vara höjden av otur...

kram

2011-06-07 @ 22:24:32     URL: http://ickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0