andra Vul

2011-06-30 @ 09:54:11
Ja då har man varit på VUL igen då. Min slemhinna var fortfarande väldigt tun och fin. Så det blir för tidigt med insättning på måndag så vi har nu flyttat fram det tills på torsdag nästa vecka. Tjiho nedräkning börjar nu :).
Men när jag ligger där med ultraljuds staven i mig så säger hon jag ska bara kolla lite nogranare för det är så mycket som kan hända när man tar dessa tabletter. Hm tänkte jag undra vad det är för något? Men det såg tydligen bra ut. Men man undrar ju då vad det är för jäkla piller dom stoppar i mig.  

Så det har tyvärr inte hänt så jätte mycket idag men har fått lite håll punkter.

Tisdag start med Progesteron vagiatorerna (Fy säger jag bara)
Torsdag dags för ET. Håll alla tummar och tår för att lilla frysis klarar upptiningen.
Sen om jag blir gravid då ska jag fortsätta med alla tabletter fram tills 25/8-11. Kan ni fatta hur länge jag ska ta dom där vaggisarna. Lär ju inte bli mycket kel i sänghalmen medans man tar dom.

hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Härligt!!

Det är så spännande!

2011-06-30 @ 14:34:06
Postat av: Sebsus

Ja nu händer det grejer :)

2011-07-01 @ 10:12:37     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0