när ska man börja förstå

2011-07-04 @ 08:46:36
Måndag och ny vecka. Min hjärna har inte förstått att jag kanske ska bli ruvare på torsdag. Det känns verkligen inte så vilket jag tycker är konstigt för jag äter ju tabletter 3 gånger om dagen.

Idag ska jag ta min andra spruta av fästing vaccinet och nu har jag ju börjat fundera kommer det att påverka embryot på torsdag? Men jag har bestämmt mig för att det inte kommer göra det så nu är det så.

imorgon börjar jag med vagiatorerna också känns lite konstigt att ta dom när man inte fått tillbaka något embryo ännu.

Jaha ja har väl inte så mycket mer att uppdatera om.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Hoppas att liten klarar upptining p kommer trivas så bra hos dig på torsda!!! Ska bli väldigt spännande vå veckor nu;-)

2011-07-04 @ 09:37:44
Postat av: SinnerSaint

Börjar du bli nervös nu? Det är jag haha :-) lycka till imon!!!

2011-07-06 @ 18:51:25
Postat av: Sebsus

Jag är skit nervös nu att dom ska ringa.

2011-07-07 @ 10:32:56     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0