Kort uppdatering

2011-07-29 @ 13:07:05
Fick frågan av sötaste Sinnersaint hur det går så här kommer en kort uppdatering. I tisdags vaknade jag och kände att oj nu måste jag gå på toa för nu kommer mensen. Hinner in på toa och det bara forsar. Ursäkta detaljerna. Sen som en blixt från klar himmel så får jag sån jävla mensvärk och då ska ni veta att jag aldrig aldrig har mensvärk. Tar en ipren när jag står dubbelvikt och försöker att inte tänka på det. Får frågan av Sebs brors fru om vi vill följa med på fotbollsgolf (vi är fortfarande kvar hos Sebs bror) tackar ja för att jag känner att här kan jag ju inte sitta och tycka synd om mig själv. Så biter ihop och frå med oss ett par till som vi känner väl. Och allt är frid och fröjd har ont som fan hela tiden men det går ganska bra. Tills vi kommer till hål 15 då råkar en av dom som var med oss att skjuta en boll i full kraft rakt på min mage. Jag bara vek ihop och fick typ inte luft för att det gjorde så jävla ont. Jag förstår att det inte var mening så jag vart inte arg över huvudtaget. Men sen hade jag ont resten av dagen så att jag mådde lite illa. Men min enda tanke var att tur att jag inte har en liten i magen. 

Sen finns det inte jätte mycket mer att berätta min mens tog slut igår kväll. Väntar på att kliniken ska komma tillbaka från semester den 8/8 så jag kan ringa och förhoppningsvis få planera in nästa försök så fort som möjligt. 

Hur jag mår? Piss rent ut sagt men vi tar en dag i taget och hoppas på ljusare tider.  

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Värdelöst med bollen! Men hade det varit en liten hade det säkert inte varit någon fara, de ligger så inbäddade i magen att de tål ganska mycket :-)



Hoppas ni kan göra på nästa cykel då är

Det ju snart :-)

2011-07-29 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0