V9 (8+2)

2011-12-14 @ 10:11:49
Jag vet jag är värdelös på att skriva just nu. Men känns ju inte som det inte finns något att skriva. Jag mår fortfarande bra inge illamående alls. Förutom när jag ska borsta tänderna det har jag jätte svårt för då vill jag kräkas. Men det går över så fort jag slutar borsta.
Idag var jag väldig snurrig i huvudet när jag vakna och typ en halvtimme efter, lite läskigt faktiskt. Men nu är allt som vanligt.
Jag vill ju att det ska hända något men det verkar inte som att det kommer göra det. Fast det kanske är dumt att klaga.

Vi var på hälsosamtal förra fredagen, tyckte det var sådär, inte så mycket man inte visste redan. Men Bm frågade hur många det var som mådde illa och så och alla svarade att det var sååå jobbigt. Så fråga hon är det någon som mår väldigt bra? Jag var den enda som räckte upp handen och hon skratta och sa att det är inge fel med det, det är också bra. Det kändes typ som alla andra tjejer fick mord i blicken typ tänkte varför mår hon så bra? 
Vi fick även se en film där dom gick igenom dom olika fosterdiagnostiken. Och jag känner att jag verkligen vill göra CUB-test så tänkte jag skulle fråga om det när jag ska på inskrivnings samtal den 22/12-11.

Jag har många funderingar hela tiden om allt är som det ska men jag försöker att inte tänka så.

På mitt företag så får vi alltid ett månadsbrev där det står lite om företaget och så. Så idag fick vi ett nytt och längst ner på det här månadsbrevet står det alltid ett citat eller liknande. Vi fick ett nytt idag och på något sätt så kände jag mig väldigt träffad. Det löd så här:

"Om man inte kan få barn kan läkarna göra ett i provrör. Men det flesta barn är gjorda med vanliga rör." // Fred 7år.

Det var ju gulligt men det kändes verkligen som att det var riktat mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0