V8 (7+1)

2011-12-06 @ 07:26:19

2 dagar kvar. Jag har funderat lite när ska det synas på magen? För min syns det ju inget på och känns konstigt om den bara skulle börja växa en dag helt plötsligt.
Är det bara jag som är nervös inför detta VUL? Känns så alla andra som gör ett VUL dom verkar cool lugna. Jag tror jag är så nervös för att jag inte har några symptom.
Vad händer om det inte slår något hjärta, då måste det väl vara ett MA? eftersom jag inte fått någon blödning och vad gör man då, ska man skrapas?
Många frågor som flyger runt i mitt huvud. Önskar att det där jäkla VULet bara kunde vara över nu.


Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Jag var också jättenervös, men ta ett gravtest idag eller så så känner du dig lugnare när du ser att du är gravid svart på vitt :-)



Min mage vet jag inte egentligen när den kom för jag vart ju så överstimulerad, men runt vecka 12 började det bli svårt att dölja en kula :-) Den riktiga magen kommer nog mer runt vecka 18-20 och så. Då händer det massor.

Mellan veckorna 12-18 väntar man bara på sparkar, mage och allt annat och inget händer. Jätte tråkiga spökveckor är det. Inga bm-besök, inga VUL/UL......INGENTING händer :-)



Håller tummarna för på fredag!!!

2011-12-06 @ 08:38:26
Postat av: Sebsus

Okej så runt v12 så borde man kanske ha lite lite mage. Dom där spökveckorna låter inge vidare. Hoppas inte jag blir galen :)

Men du håll tummarna på torsdag istället för det är då vi ska dit :)

2011-12-06 @ 12:18:40     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: J

Lycka till idag! Hoppas det går strålande och berätta sen när du kommer hem! Kramar!

2011-12-08 @ 09:08:44     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0