V11 (10+4)

2011-12-30 @ 08:46:47
Vakna med huvudvärk, har haft det ända sen igår på eftermiddagen. Så imorse fick jag nog och tog en alvedon. Jag tycker inte om att ta läkemedel nu när man är gravid fast att dom sagt att en alvedon inte skadar. Jag avskyr att ha ont i huvudet, jag har haft stora problem med migrän i flera flera år och ätit starka tabletter för det men som tur är så har jag dom senaste 2-3 åren inte haft ont pga att jag fick hjälp av en närings terapeut. Så idag är jag orolig att den där lilla alvedonen inte kommer att hjälpa ett dugg. Men jag får väl bara härda ut.

Annars händer det inte så mycket. Vi ska på läkar samtal på måndag hos bvc. Så får vi se vad dom säger.

Måste bara säga grattis till Sinnersaint som fått sin lilla prins!

Kommentarer
Postat av: SinnerSant

Tiden rullar på, snart vecka 12 ju!!

Tack finaste du, från lilla familjen :-)

2011-12-30 @ 11:14:08
Postat av: Anonym

Hej! Hur går det i graviditeten? Jag klickar mig in här varje dag och hoppas på en uppdatering, men det ekar lika tomt varje gång. Antar att du är trött och har mycket annat för dig ju nu, men det vore kul att läsa lite då och då! Kram!

2012-01-05 @ 17:18:55     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0