V10 (9+3)

2011-12-22 @ 09:15:12
Idag har vi inskrivnings samtal hos BM. Är inte orolig över detta men hoppas bara att vi kommer få boka in för kub fast vi inte är så gamla.
Inga konstiga symptomer ännu så det är skönt. Men tycker att jag har blivit jätte tjock fast jag har inte gått upp enligt vågen men tycker ändå att min mage är enorm. Så vet inte det kanske bara är inbilning.

Efter att vi varit hos Bm så måste vi åka raka vägen till Huddinge sjukhus där min sambo har sin avdelning. Han har ju en inopererad portacath eller port som vissar kallar den. Och han tror att slangen sprack igår kväll så vi har ringt hans avdelning och dom sa att han måste åka in så fort som möjligt för att om den har gått sönder måste han operera ut den idag. Det däremot är jag nervös inför. Gillar inte operationer även om det här är en ganska enkel operation säger han men jag tycker inte att någon operation är enkel. Och framförallt inte om den ska in i en ven i hjärtat, det tycker inte jag är en liten operation.

Så håll tummarna så ska jag uppdatera när jag vet vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0