Varför är inte jag miljonär

2011-08-13 @ 19:49:09
Jag skulle vilja vara miljonär så jag slipper gå på Huddinge. Blir så jäkla arg. Jag ringde förra fredagen och berättade att jag fick minus på FETen och fick svaret att dom skulle ringa på måndagen och boka en ny läkar tid. Dom ringde inte i måndags men jag tänkte att dom säkert bara skickar ett brev med en ny läkartid för så har dom gjort förrut. Jag har vart bortrest hela veckan och har inte kunnat kolla posten så kom hem nu och såg att dom inte skickat något brev. Så nu måste jag ringa på måndag igen för att se varför dom inte ringt, en hel vecka till bortkastad.

Åh va arg jag är!

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Har du ringt?? Hur gick det :-) håller tummarna på bra svar, vore väl härligt å få köra direkt denna cykel? :-)

2011-08-15 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0