Nu får det vara bra

2011-08-22 @ 09:20:16
Ja nu får det vara bra med mitt deppiga. Dags att rycka upp sig. Jag och sambon har bestämmt oss för att ringa kliniken runt onsdag för då har det faktiskt gått 2 1/2 vecka sen vi ringde dom första gången. Men jag har inga större förhoppningar för har läst på en tråd jag följer på Familjeliv som bara handlar om ivf på Huddinge att det är en tjej som precis som jag väntar på att få en läkartid efter misslyckande. Och hon har haft kontakt med Huddinge och dom hade sagt att hon skulle få sitt brev runt den 15 juli och så klart så fick hon inte det utan ringde dom den 2 augusti och då svarar Huddinge att det är fler som inte har fått tider men systrarna ska ordna det när dom är tillbaka den 8 augusti. Så hon lät det gå några dagar fick ingen kallelse så hon mejlade Huddinge och då vissar det sig att dom har fullbokat fram till v. 35 och att dom har inte något schema efter vecka 35 utan det ska dom få denna vecka så jag har börjat förstå att vi är många som väntar och det här verkar ta tid.

Annars då, jo min Seb ska till sjukhuset idag på läkar kontroll. Troligen kommer han starta dropp idag eller den här veckan. Han blåser väldigt dåligt just nu (man mäter hur många liter i sekunden han kan andas ut). Han får dropp väldigt tätt nu, vilket jag tar som ett tecken på att han har blivit väldigt mycket försämrad.

Vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Å vad jag tycker synd om er, inget som går riktigt som det ska! Låt seb ringa om du tycker det är jobbigt? Jag tycker ni ska ligga på dem så dem inte fortsätter att strunta i alla som väntar. :-)

2011-08-22 @ 10:48:31
Postat av: Sebsus

Jag har nästan övertalat Seb att ringa men han tycker vi ska vänta tills onsdag :). Det är helt sjukt vad det verkar vara många som väntar på sin tur på Huddinge.

2011-08-22 @ 11:07:22     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0