Kan man aldrig vara trevlig

2011-08-15 @ 15:33:39
Jaha här kommer uppdateringen från telefonsamtalet idag.
Det lät så här:
- Hej, det här var NN från fertiletetskliniken, du hade sökt oss?
- Hej, ja ni skulle ringa mig förra måndagen för att boka in ett läkarsamtal. Men ni ringde aldrig.
- Jaha vänta ska jag ta fram din journal.
Tyst en stund
- Ja här står det i din journal att eftersom du testade negativt ska vi skicka ut en ny kallelse.
- Jaha för ni sa att ni skulle ringa mig.
- Nej men det gör vi aldrig vi skickar alltid ett brev, och det har ju inte gått så många dagar.
- Okej bara en hel vecka
- ja det är ju inte så länge så det är bara att vänta.
- Okej då väntar jag.
- Ja gör det. Tack hej
- Hej då.

Jävla otrevliga man kan vara. Hur svårt är det att skicka en ny kallelse då? Borde dom inte ha gjort det i måndags förra veckan?
Så nu står jag här igen och väntar.

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Har du inte ÄL närsom nu? Du borde ju ringa å ligga på dem om att du blivit lovad ett försök nu i aug och att du missar det om det inte sätts igång? Eller varje flö be sköterskan kolla om hon kan se om det skickats ut något och vad det i så fall bestämts för något. För det kan dem ju enkelt se :-) ligg på dem tycker jag, du km knappast förlora något, bra tjäna tid. Kram

2011-08-16 @ 08:39:35
Postat av: Sebsus

Jag ska få min mens denna vecka troligen på fredag. Jag har tyvärr inte blivit lovad något utan får vänta tills det blir min tur igen.

Tror inte det har skickats något för då borde hon ha sagt det igår när hon hade min journal uppe. Jag tänkte att jag skulle ge det några dagar nu så får vi se om det dyker upp något brev annars får jag ringa igen.

Kram

2011-08-16 @ 09:33:19     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0