Vem har rätt...

2011-04-18 @ 10:15:17
När ska min mens komma? Nej inte ett spår efter den än så länge men idag på jobbet kände jag att det drog lite i tjejmagen och jag hoppas att det var ett tecken på att den är på väg. Men min sambo har sagt hela tiden att den kommer att komma på torsdag denna vecka, och fan ta honom för han har alltid rätt, men jag står på mig och försöker få honom att tro att den kommer nog tidigare. Så vi får väl se vem som har rätt. Det ända jag hoppas är att om den kommer på torsdag är att den kommer tidigt så jag hinner ringa kliniken inann påsk ledigheten. Så fortsättning följer om vem som har rätt:)

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Hoppas att han har fel och att den kommer tidigare ;-) Och vilken stålfarfar du har hehe!

2011-04-18 @ 16:55:07
Postat av: Sebsus

haha ja visst har jag. Ja för en gång skull tycker jag faktiskt att jag ska få rätt:)

2011-04-18 @ 20:04:44     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0