Va glad

2011-04-14 @ 16:44:15
Börjar bli trött på att alla mina vänner runt omkring är gravida med sitt andra barn! Och så har dom mage att klaga över hur jobbigt det är att vara gravid. Men va fan skaffa inte en till då om det är sååå jobbigt har jag lust att säga till dom.
Eller som dom som har ett barn och gillar att stå och gnälla framför mig om hur jobbigt det är med att deras barn för att dom sover så lite på natten, dom kan stå i timmar och gnälla framför mig. Jag måste vara en väldigt bra person att gnälla framför haha.

Kan inte denna jäkla mens komma nu gärna precis nu skulle inte ha det minsta emot att bli röd i hela trosorna. Hihi ibland blir man lite knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0