kliniken

2011-04-21 @ 08:53:40
Så då har man pratat med kliniken. Det som är jobbigt är att jag sitter i en byggbod med öppet landskap med en massa andra firmor som hör allt man säger och när jag började prata om mens och FET var det några som vände på huvudet och undra vad jag prata om. Men jag låtsades som inget och fortsatte att prata typ som att jag prata om vädret hihi. 
Ja när jag hade förklarat för BM varför jag ringde så bad hon mig vänta. Det tog skit lång tid och jag började tänka att nu kommer hon komma tillbaka och säga att men du du har ju inget i frysen. 
Som tur var gjorde hon inte det utan hon frågade har du en cykeldag på 34 dagar? Inte fan vet jag höll jag på att säga, men det vart istället ingen anning för den kommer olika varje gång men jag har väldigt långt emellan. Okej men då ska du börja med ÄL stickorna den 1/5 och så lät hon jätte osäker när hon sa det. Så då sa jag att men du jag kan börja några dagar tidigare för att vara på den säkra sidan och då slappna hon av och bara ja men det är nog bra.
Sen förklara hon för mig att om jag fick omslag på en onsdag eller torsdag så skulle återförandet bli på en lördag. Och då tänkte jag ja då är det kört för ni har ju inte öppet på lördagar. Men så sa hon så här ja men du ring iaf så får vi se, så det verkar som att dom kanske kan återföra på lördagar nu iaf. Och det vore ju toppen om dom har börjat ha öppet på lördagar. Men jag hoppas ändå att jag inte får omslag på en onsdag eller torsdag.

Så himla skönt att äntligen ha bollen i rullning igen :).

Kommentarer
Postat av: Mickan (minbebis)

Härligt! Gud så skönt att ni får börja snart! :)

2011-04-21 @ 10:04:05
Postat av: SinnerSaint

Jag skrev ett långt inlägg till ickan om detta:-) men om jag vore som du skulle jag köpa billiga tester och testa från mensen slut på morgonen och när man börjar få lite starkare streck testa på kvällen också och sen när man ser att det nog är dags när som börja ta clearblue;-)

Då Vet du att du inte missar det;-)



Jag är så glad för din skull att det äntligen är dax snart igen:-)

2011-04-22 @ 21:29:40     URL: http://sinnersaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0