helgen

2011-04-11 @ 08:28:12
Dålig upptadering härifrån. Men det kan förklaras med att det har varit fullt upp.

I fredags var jag ledig från jobbet för att det var Cystisk Fibros kursdag. I år låg den på Scandic Hotell i Järva Krog. Det var jag, min sambo och hans mamma som var där och vi var riktigt besvikna på kursdagen. För det var inga barnfamiljer på plats och det är dom som verkligen behöver gå på sådana här träffar. Och nästan alla föreläsningar handlade om barn. Men middagen var bra vi hanmnade vi några jätte mysiga personer och fick dela tankar och så. Vi träffade tex en kille som har fått barn med hjälp av IVF på precis samma sätt som vi med biopsi och dom hade lyckats på första försöket plus att dom fick tvillingar, vilken lycka:). Det ger mig hopp om att lyckas.

Lördagen så åkte min svärmor hem och vi gjorde inte så mycket mer. Vi åkte och köpte ett litet mini växthus och planterade gurka samt tomater som vi sedan ska plantera ut hos min pappa i trädgården. Kanske lägger upp en bild när jag kommer hem.

Söndagen så åkte vi ut till pappa och byte däck och bromsar på min lilla bil i solskenet. Var verkligen jätte fint väder. Sedan när vi kom hem så gick vi ut och sprang lilla rundan, jag ska ju springa vårruset i maj så det är på tiden att jag kommer igång nu.

Börjar närma mig min mens nu, känns som en otroligt lång månad. Jag ska egentligen ha min mens i början av nästa vecka men eftersom jag tog vaggiatorer förra månaden så förskjöts min mens med 5 dagar och vet ju inte om den kommer göra det nu igen eller inte. Hoppas inte.

Det var en liten upptadering vad jag har gjort i helgen.

Hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0