V15 (14+2)

2012-01-24 @ 08:27:36
Min mens liknande känsla har gått över så antar att det bara var att det växte där inne. Skönt!

Jag har varit helt inställd på att inte ta reda på vad det är för kön. Men var på middag i helgen med en tjej som är i v25 och dom har tagit reda på att dom ska få en pojke och hennes svar till varför dom tagit reda på könet var att hon hade frågat runt bland folk som hade tagit reda på könet och inte tagit reda på könet. Och dom som inte hade tagit reda på könet kände att dom har gått och trott under hela graviditeten typ att det skulle bli en tjej och sen vart det en kille och dom var tydligen helt inställda då på pojke och att det då tog tid för dom att knyta band till det barnet. Hm jag kände direkt att så kommer inte jag känna men nu tvekar jag väldigt mycket tänk om det blir så? Sen sa hon också att när hon fick reda på att det var en pojke i magen så fick hon starkare band till barnet i magen. Men kom igen gör man det? Blir man inte lika lycklig vare det sig blir en pojke eller flicka? Jag skulle bli det. Men ändå så tvekar jag nu ska vi också ta reda på könet? Så jävla klyven, tror jag har något sorts graviditets noja att jag inte ska knyta band till barnet i magen.
Jag behöver verkligen semester känner jag, ska bli skönt att ventilera lite med min svärmor nästa vecka. Hon är verkligen bäst, synd bara att man inte får göra det med ett glas vin.

Jaha ja det var lite tisdags funderingar jag har just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0