BF + 6

2012-07-28 @ 17:45:48
Jag ger upp. Det blir ingen bebis här inte. Den har bestämmt sig för att stanna så det är väl bara att gilla läget. Spellar ingen roll vad jag gör heller. Igår följde jag med Seb ut då han spela golf, gick tio hål och jag körde vagnen för fulla muggar. Idag har vi kört två vänder till tippen och slängt grejer men inget för det. Inga värkar som gör ont. Lite sammandragningar eller förvärkar men dom gör inte ont och kommer absolut inte så tätt som dom ska.
 
Seb är förbannad på att bebisen inte vill hålla tiden. Till och med så mycket att han köpte annanas igår som han tröck i mig för att han läst att det kan starta en förlossning. Jag tror inte på sånna saker men iaf det var inget som bet på mig inte. Han har också bestämmt sig för att ringa IVF kliniken i Huddinge på måndag för att fråga varför dom säger att man blir i gång satt efter en vecka när man inte blir det. Vilket jag tycker är rätt eftersom dom ska ju inte säga såna saker om det inte stämmer.
 
Jaha det var nog allt för mig denna gång. Och vi hörs nog snart igen!

Kommentarer
Postat av: J

Tappa inte hoppet, Liten kommer snart :) men jag förstår att det är jobbigt sista dagarna, alla säger att det är en plåga! Jag tycker verkligen Seb ska ringa och fråga om igångsättning.. jag och sambon här hemma har pratat lite om det där med att "varför säga att man inte får gå över tiden mer än 1 vecka" och sen inte följa det? Det har man ju liksom fått höra flera gånger nu att ivf födslar sätter man igång och faktiskt med ALL RÄTT tycker jag med tanke på att vi har kämpat under en lång tid och är bebis fördigbakad finns det ingen anledning att vänta heller. Man vet ju garanterat ändå att bebis varit där inne så länge han/hon ska. Uppdatera gärna om det händer nått nytt :) Kram och lycka till på förlossningen!!

Svar: J:Ja fy dom här sista dagarna är super jobbiga! Nej vi har bestämt oss för att ringa direkt på imorgon till IVF kliniken, iaf så dom inte fortsätter lura andra som gör IVF. Självklart kommer en uppdatering när det händer något :)
Kram
Sebsus

2012-07-29 @ 09:58:06     URL: http://www.minlillefamilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0