V30 (29+1) Tack ni fina, BM och UL

2012-05-07 @ 16:20:39
Först vill jag säga TACK ni fina som har kommenterat i förra inlägget! Det värmer mycket. Jag ser små framsteg med pappa hela tiden så det känns enormt skönt.

Sen var jag hos BM idag och mätte SF måttet. Vilket hon tyckte var för litet gemfört med förra gången så hon skickade iväg mig på ett ultraljud. Jösses vad man hinner bli orolig för minsta lilla. Men allt såg fint ut! Bebisen var perfekt i alla vinklar och vrår och vägde ca 1 500 vilket var helt normalt och hon trodde att den kommer väga ca 3 500 när den föds vilket är perfekt. Så jäkla skönt att få se den lille!

Det vart ett snabbt inlägg för nu ska jag hälsa på min pappa!

Kommentarer
Postat av: Libra

Vad tråkigt med din pappa. Hoppas han blir bättre snart.



Skönt att bebis växer som den ska i alla fall.



Kram

2012-05-11 @ 11:38:54     URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0