V34 (33+2)

2012-06-05 @ 10:56:01
Fy skäms på mig vad dålig jag är på att uppdatera!
Iaf så är det ny vecka. Igår var vi på en Profylax kurs hos BM. Tyckte den var super bra, fick lära oss dom olika andnings tekninkerna sen ska man självklart träna hemma så man hittar sin egen takt och så. Seb var väldigt duktig han också, han tyckte det var väldigt lätt, eftersom man ska andas in genom näsan och ut genom munnen och han gör redan så när han tränar för det har han fått lära sig på sin CF avdelning, för det är super viktigt när man tränar att man andas precis så för att få så mycket syre som man bara kan i sig.

Annars händer det inte så mycket i graviditeten just nu. Den lill* far runt som en tok vissa tider på dygnet. Men det är bara trevligt!

Hade en konstig dröm igår natt. Drömde om att jag födde barn, fast det kändes inte alls och barnet kom ut med benen först så att man snabbt skulle se att det var en flicka. Sen kommer jag inte ihåg mer men märkligt var det när jag vakna iaf för det kändes så verkligt på något sätt. Sen var det en flicka och jag som hela tiden trott att det är en pojk har nu börjat fundera på om det kanske inte kan vara en flicka som ligger i magen?

På torsdag ska jag till BM igen så får vi se vad hon säger då. Återkommer efter det.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åhh, tack så mycket för din kommentar och dina tummar. :) Nervös var jag också, och lugnet infann sig mest för att dom hade sån koll och verkligen kan det dom gör, man känner sig så mycket lugnare bara av att ha dom nära. :) Ska snart till att uppdatera, men allt är tillbaka till det normala, det jobbiga är bara att dom inte kan säga varför det var som det var..



Kramar

2012-06-05 @ 19:55:51     URL: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0