V40 (39+5)

2012-07-21 @ 19:25:55
Imorgon är det BF. Men inser att bebisen kommer nog inte vilja titta ut då tyvärr. Händer ju inte så mycket. Det ända kanske är att jag tror jag får förverkar på natten för magen blir alldeles hård men det gör inte ont så vet faktiskt inte. Jag hoppas iaf att vi inte behöver gå över mer än en vecka eftersom vi har gjort IVF. Det får vi nog reda på på onsdag då vi ska till BM igen. Men håll tummarna för att dom sätter igång oss runt nästa söndag så vi får träffa den lill*.
 
Sen till en helt annan sak. Jag blir så irreterad på folk alla säger att ni måste höra av er när det är dags att åka in. Men jag har sagt hela tiden att jag vill inte det för det är våran tid och vi hör av oss när det är färdigt punkt slut. Mest för att det inte ska bli en stressande faktor där inne med en massa mess och telefon samtal om hur det går, hur långt vi kommit och vilka smärtstillande jag tagit och ja ni vet. Men ändå så igår tror jag Seb fick två meddelande från folk som undrade om det hänt något. Idag har en person ringt för att kolla läget och vi har nog fått fyra meddelande från folk som bara ska "kolla" läget. Vad är det folk inte förstår? Jag har sagt att vi kommer höra av oss så fort det är klart ju. Jag förstår att folk bara är nyfikna och tycker det är spännande men om jag utryckligen sagt att jag vill ha min tid varför kan jag inte få det?
 
Ja vi får väl se om bebisen tittar ut imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0