V27 (26+3) Sålt

2012-04-18 @ 10:40:46
Tiden går. Händer inte så mycket nu tyvärr men bra är väl det. Klagar inte. Om man ska gnälla lite så är det väl på mina sura uppstötningar jag har nästan varje dag mer eller mindre. Jag får äta Novalucol enligt BM men dum som jag är så försöker jag härda ut, jag gillar inte att pilla i mig massa saker nu när man är gravid, även om det är helt okej.

Men i vardagen då. Jo vi har sålt våran lägenhet igår, vi skrev iaf papprena så nu har hon några dagar på sig att betala in handpengarna. Nu känns det lite jobbigt så här i efterhand, våran fina lägenhet ska någon annan ta över fast det är klart att det är på tiden att vi går vidare.

Så nu är vi på jakt efter något nytt. Ja vi har inte skaffat något nytt ännu. Det är nog mycket det som skrämmer mig! Vart ska vi hamna? Vi vill helst köpa hus men det kommer typ inte ut några och dom som kommer ut är inget att ha. Och sätta oss i en större lägenhet känns inte rätt för oss heller då det bara blir ännu en transport sträcka till huset. Sen är det fruktansvärt dyrt i denna stad! Skulle helst vilja flytta till en helt annan stad men både jag och Seb har ju så bra jobb och det vill man ju inte ge upp. Så nu får vi se vart vi tar vägen. Vi ska vara ute den sista Juni från våran lägenhet. I värsta fall får vi flytta ut till min pappa, vilket visst är okej men man vill ju ha sitt eget också. Jaja det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Tiden går undan!

Tänkte bara säga att jag ville knappt ens äta huvudvärkstabletter under graviditeten, men novalucol år jag friskt av. Så knappra i dig av dem när du behöver för det blir bara värre å värre ju större magen blir å trycker mer på magsäcken. Grattis till försäljningen!

2012-04-18 @ 22:50:53
Postat av: Marielle

Sv:Ja det är det verkligen. :) Längtar redan till nästa besök.



Åhh, tack så mycket för att du tänker på oss. <3 Kanske var otydlig med vad jag skrev, men det är inte hans mamma utan Momma som har somnat in.. Hon somnade stilla in igår eftermiddag. <3



Kramar

2012-04-20 @ 12:11:36     URL: http://mariellear.blogg.se/
Postat av: Marielle

Åhhh, tack så jätte mycket för din kommentar! <3 Det värmer!!



Kramar!

2012-04-25 @ 12:51:40     URL: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0