V26 (25+6)

2012-04-14 @ 20:46:18
Har ju inte hunnit skriva om vad vi fick av bästaste A som handlade åt oss nere i Ullared. Så nu tänkte jag slänga in lite bilder. Trodde aldrig vi kunde få så mycket för endast ca 2 500kr.



Ett täcke och kudde både till barnvagnen och spjäl sängen.



Påslakan set både till barnvagn och spjälsäng. Även st drag på lakan till spjälsäng och 2st vanliga lakan till barnvagnen.



Massor med kläder bodysar och byxor.



En snuttes filt med kanin huvud, gosedjur att hänga i vagnen, Handuks set, överdrag till skötbädd, även en sköt bädd som jag glömde fota, varm filt och tunnare filt.



Sockor, tvätt lappar, tossor, mössa, lite varmare sparkdräkt och ett gäng dreglisar.



Ersättnings doserare, napp flaskor, napp hållare, manikyr set samt en flask borste.

Så mycket fina saker så måste skicka ett stort tack ännu en gång till A!!

Sen har jag även köpt en insats till vårat babyskydd. För Pyret och Snäckan som också säljer barnvagnen Tako rekomenderar att man köper denna insats för att babyskyddet är lite stort för nyfödda barn. Skickar med en länk för dom som vill se och läsa mer om detta.

http://pyretosnackan.se/barnvagnar/tillbehor/sunshine-kids-cuddle-soft/

Det var nog allt för mig just nu.

Kommentarer
Postat av: J

Hej! Ja men titta så mycket saker du fick för 2500kr, verkligen! Tiden tickar på, helt plötsligt känns det verkligen som om du ligger så mycket före mig och det gör du ju också, du ska snart få hålla i liten. När började ni titta på vagn? Modigt var det i alla fall att beställa utan att ha provkört!! Fick lite panik idag, även om man inte borde få det ännu, men känner att det är dags att kolla snart för en vagn är ju inte gratis om den ska vara ny. KRAM

2012-04-15 @ 00:26:54     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Hej.

Ja visst var det mycket saker, vart helt chokad när jag packade upp allt. Rekomenderar verkligen att åka dit om man kan eller be någon handla åt en om man har någon som har vägarna förbi.

Jag började titta redan i V17 men det var mycket för att jag hade ganska höga krav och inte ville betala allt för mycket pengar. Tänkte först köpa begagnat men när jag hittade den här som var helt ny för ungefär samma pengar som begagnade låg på i pris så kände jag att det helt klart var värt att chansa. Och så tänkte jag att om det skiter sig så kan jag ju alltid sälja den på blocket och förhoppningsvis få tillbaka iaf det jag lagt ut. Köper man en ny ska man också tänka på att det brukar vara leveranstid innan man får sin barnvagn. Så tycker nog att du kan börja kika runt vad du vill ha för sort och vad du ställer för krav för det är en djungel det där med att hitta rätt barnvagn.

Kram!

2012-04-16 @ 08:56:09     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0