31 (30+5) Ibland funderar jag....

2012-05-18 @ 12:24:03

...på om jag skulle lösenords skydda bloggen, eller vissa inlägg. Blir lite orolig att folk som känner mig har lyckats hitta hit och därför vågar jag inte alltid skriva vad jag vill. Dom som har fått min adress känn er inte träffade utan det här är folk som läser här som känner mig men som jag inte vet om att dom har hittat min blogg och läser utan att säga det till mig.

Sen har jag funderat dom senaste dagarna igen på det här med sammandragningar som man ska ha innan förlossningen för att livmodern ska förbereda sig inför förlossning. Jag har inte haft några ännu, betyder det då att min livmoder inte förbereder sig?


Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Oroa dig inte du! Sammandragningarna kommer! Skönt så länge du slipper :-)

2012-05-18 @ 14:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0