BF + 3

2012-07-25 @ 16:18:31
Jaha då har man vart hos BM idag då. Hände inte så mycket. Bebisen verkar som sagt trivas och hjärtljuden låg på 132 slag/minut. Så vad händer nu? Vi hade hoppats på igång sättning redan på måndag eftersom vi gjort IVF men eftersom min graviditet har varit komplikations fri så ska jag ringa och boka tid för UL på fredag eller måndag beroende på när dom har tid och om bebisen är kvar. Ser det UL bra ut så kommer vi få komma tillbaka till BM på tisdag och hon kommer då ringa till Huddinge och boka in en tid där med en läkare för samtal. Det är det ända som jag vet än så länge. Har börjat få känslan av att det inte kommer komma någon bebis alls. Dom här dagarna är nog dom värsta under hela graviditen att det inte händer något utan man ska bara gå och hoppas att det startar av sig själv.
 
Och värst av allt är ju detta illamående som jag har hela dagarna. Vad kan man göra åt det? Det glömde jag fråga BM.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, tack så jätte, jätte mycket! :)

Förstår dina känslor, men du ska se att snart så har ni också erat mirakel hos er! <3 Men jag vet att dom dagarna som du är på nu var dom värsta under hela tiden, bara en enda väntan på att något skulle hända eller att man skulle känna något som var annorlunda..

Många kramar!!

2012-07-25 @ 18:22:06     URL: http://mariellear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0