V13 (12+0) Dagens klurigheter

2012-01-09 @ 12:37:53
Idag har jag två funderingar. För det första så äter jag ju Folsyra och alla har sagt att man ska äta dom fram tills V12 för att minska risken för ryggmärgs brock. Så nu när jag är inne i v12 ska jag sluta då? Jag hade iaf planerat att äta dom den här veckan också men sen då?

Sen kan jag inte sluta fundera på det här med min mage, är med i en tråd där flera ska ha i Juli och dom har börjat lägga ut mag bilder. Och alla har nu börjat få en mage som syns. Men inte jag, borde inte min synas iaf lite lite?
Kanske ska lägga ut mina bilder jag tagit. Får se om jag får tummen ur i kväll.

Annars då, jo det är jävligt trist att jobba, har hamnat i någon svacka och vill bara gå hem hela tiden. Nu får ni inte tro att jag har elaka jobbar kompisar eller nåt för dom är verkligen bäst men ni vet den där känslan när det bara är tråkigt att jobba så känner jag just nu.

Kommentarer
Postat av: J

Hej! När började du äta folsyra? Jag läste att man kunde börja med det typ en månad innan mm planerar barn för att bugga upp typ.. Funderar på att köpa det när jag hämtar ut sprutorna imorgon. Jag tror inte du ska vet dig om magen, det är helt individuellt. Min syster gick nästan hela graviditeten utan att det ens syntes att hon var gravid. Kram!!

2012-01-10 @ 17:33:14     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/
Postat av: J

Haha.. Skriver från min mob, därav alla stavfel :)

2012-01-10 @ 17:34:52     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/
Postat av: Sebsus

J:

Jag har ätit folsyra varje gång innan jag har påbörjat en behandling. Ca 1-2 månader innan för har också hört att det är bra att bygga upp innan.

Jag har ätit den som heter Folsyra (Tillval heter märket) och finns på apoteket. Kan jag rekommendera att du köper när du hämtar sprutorna.

Hihi ja lätt att det blir stavfel när man skriver från telefonen.

Kram

2012-01-10 @ 20:28:54     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0