V17 (16+1)

2012-02-06 @ 10:54:58
Jag lever. Har inte blivit något inlägg på ett bra tag nu. Men får väl skylla på att jag haft semester en vecka. Vi var uppe i Kläppen, det var galet kallt men ändå ganska skönt.
Sen har det nog inte blivit så många inlägg för det känns som att mina inlägg bara är negativa hela tiden. Och jag är verkligen glad för detta men tror inte min oro har släppt helt. Dom senaste dagarna har jag varit jätte nervös för att allt inte är som det ska. Tänk om det har hänt något där inne i magen utan att man vet om det. Tur är att vi ska få lyssna på hjärt ljuden imorgon men det är inte föräns klockan 15,00 så då ska jag gå en hel dag och oroa mig igen.
Men jag har varit tvungen att köpa mina första mamma byxor, jippi, dom inhandlades förra lördagen på POP. Kallas bra var det för dom hade halva priset på dom så dom kostade bara 300kr. Det tycker inte jag var så farligt.
Vägde mig igår och såg då att jag totalt har gått upp 2 kilo denna graviditet. Så nu väger jag 66,8kg. Min svärmor sa i fjällen ja du har allt blivit lite rundare nu :).
Dom senaste två veckorna har jag även insett att jag har fått en hårigare mage, den är alldeles luden. Trodde först att jag inbillade mig men även då påpekade min svärmor i fjällen när jag var på väg in i duschen att, har inte din mage fått mer fjun? Så antagligen så har jag det. Lite konsitgt ändå.

Ja det var en snabb uppdatering om vad som har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0