V26 (25+5) 100 dagar kvar till BF

2012-04-13 @ 07:36:54
Kom på att jag har glömt att upptadera om hur det gick hos BM, men med lite påminnelse så kommer det här, jo allt gick bra. Det var inte så mycket att säga direkt. Här kommer lite info om hur läget ser ut just nu:

Hjärljud: 132 slag/minut. Jämna och fina
SF mått: 22-23. Jag frågade vad som var normalt och då skratta hon och sa bara ja du. Jaha allt kanske är normalt sa jag och då sa hon ja gemför med dig själv hela tiden. Så hoppas att det är bra.
Järnvärde: 112. Så jag fick börja med järntabletter en gång om dagen nu.

Det var väl ungefär det som hände där.

Och en annan sak som gör mig glad är att Seb slapp att bli inlagd dom ringde samma dag som han skulle blir det och sa att dom nu inte ville att han skulle gå på en antibiotika kur så tätt inpå den förra.

Igår var vi även på en ammningskurs. Jag trodde inte att det var så svårt att amma, massa och tänka på och grejer. Men kursen var väldigt bra så alla som får frågan om ni vill gå på den så tycker jag verkligen det.

Idag firar vi att det är 100 dagar kvar till BF. Imorgon går vi in på två siffrigt. Känns fortfarande som att det är långt kvar men det tar på det :).

Kommentarer
Postat av: Liisa

Åh, va skoj att det bara är 100 dar kvar. Det kommer bara schwisha förbi! Snart har ni en liten mysing!! Kram

2012-04-13 @ 15:12:55     URL: http://bumblebiiet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0