Nedräkningen har börjat

2011-10-15 @ 20:23:34
Här kommer svaret på Sinnersaints fråga om hur det går. Jo nu är det nedräkning på hög nivå. Får min mens kommer troligen den 18e alltså på tisdag men den dagen brukar det bara börja typ som spottings och sen dagen efter sätter mensen igång på allvar. Så tror att jag kommer ringa kliniken på onsdag när mensen har satt igång ordentlig och då brukar man få starta med sprutorna dagen efter så enligt min beräkning så blir nog start med sprutor på torsdag :).

Blir inte så mycket uppdateringar just nu när man inte gör något, men nu i veckan när vi startar då kommer det fler uppdateringar.

Kommentarer
Postat av: Blåbäret

Hej!



Snart är det dags med sprutstart för dig! Jag fick en återbudstid så vi kunde starta lite tidigare. Du får skriva om hur det går sen!

Kram och lycka till!

2011-10-17 @ 21:37:17
Postat av: Sebsus

åh vad härligt att ni fick en återbudstid! När får du komma igång då?

Nu är det våran tur!

Kram

2011-10-18 @ 14:58:51     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Blåbär

Jag fick börja med sprutorna för tio dagar sen (eller nåt) äggplock igår, idag ont, imorgon tillbaks till KI. Spännande och nervööst. Som tur var behövde min sambo inte göra någon biopsi (vilket var planerat) eftersom han hade nedfrusna spermier sedan ett tidtagare ingrepp, dock så tänkte dom inte på det utan tinade upp dom i sista stund så han låg på op bordet och hade t om. fått morfinsprutan när dom avbröt. Stört! Fast ändå bra att de tidigare hade såpas bra kvalité att det bedömdes som helt ok. Men man kan ju tycka att dom borde tänkt på det tidigare. Well, något för er att tänka på kanske!

2011-10-18 @ 21:14:24
Postat av: Blåbär

Jag fick börja med sprutorna för tio dagar sen (eller nåt) äggplock igår, idag ont, imorgon tillbaks till KI. Spännande och nervööst. Som tur var behövde min sambo inte göra någon biopsi (vilket var planerat) eftersom han hade nedfrusna spermier sedan ett tidtagare ingrepp, dock så tänkte dom inte på det utan tinade upp dom i sista stund så han låg på op bordet och hade t om. fått morfinsprutan när dom avbröt. Stört! Fast ändå bra att de tidigare hade såpas bra kvalité att det bedömdes som helt ok. Men man kan ju tycka att dom borde tänkt på det tidigare. Well, något för er att tänka på kanske!

2011-10-18 @ 21:15:20
Postat av: Blåbär

Jag fick börja med sprutorna för tio dagar sen (eller nåt) äggplock igår, idag ont, imorgon tillbaks till KI. Spännande och nervööst. Som tur var behövde min sambo inte göra någon biopsi (vilket var planerat) eftersom han hade nedfrusna spermier sedan ett tidtagare ingrepp, dock så tänkte dom inte på det utan tinade upp dom i sista stund så han låg på op bordet och hade t om. fått morfinsprutan när dom avbröt. Stört! Fast ändå bra att de tidigare hade såpas bra kvalité att det bedömdes som helt ok. Men man kan ju tycka att dom borde tänkt på det tidigare. Well, något för er att tänka på kanske!



Ja men nu är det fan det! Får vi hoppas :)

2011-10-18 @ 21:16:28
Postat av: Sebsus

Okej va roligt att du fick komma igång tidigare. Åh jag vet att ÄP gör ont men det är nog värt allt detta om man blir gravid. Fan va förbannad man blir att dom "glömmer" att kolla om ni har nedfrysta eller inte, men skönt att han slapp göra biopsin också.

Ja vi får se om min sambos spermier klarar upptiningen eller om han måste göra biopsi igen, han måste vara förbered på att kanske få göra det.

2011-10-19 @ 17:23:29     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0