TD 14

2011-11-16 @ 08:43:15
Imorgon är det dags att kissa på stickan. Jag är livrädd. Känns inte alls bra, just nu är man lyckligt ovetande men imorgon kanske man är tillbaka på ruta ett igen. Jag har trott denna gång att det kanske ska kunna lyckas, tills imorse då kändes det inte alls bra. Så just nu är jag ganska uppgiven.
Jag är så fruktansvärt trött på att ta dom där vaggisarna nu också, tar verkligen emot varje gång jag ska ta den. Det är så jäkla kladdigt och jag är trött på att ha trosskydd dygnet runt, det går ju bra i några dagar men 15 och 1/5 halv dag då är det inte lika roligt längre.

Kommentarer
Postat av: SInnerSaint

Å jag är så nervös!! Jag hoppas så innerligt att det är ett litet boande på gång hos dig! Ingen önskar er dettta mer än jag! Det är din och Sebs tur nu! Livet ska inte vara mer orättvist för er nu!

Du måste uppdatera direkt på morgonen imorgon!!

KRAM

2011-11-16 @ 10:14:02
Postat av: J

Jag är så himla nervös! Jag vill bara veta hur det går för er! Jag håller fortfarande alla tummar och alla tår för att det här ska gå bra nu!! Hur känns förkylningen annars?



Kramar!

2011-11-16 @ 11:43:12     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Tack det är så skönt att jag slipper vara nervös själv. Känner mig nästan så att jag skulle vilja spy så nervös är jag.

Förkylningen har blivit värre har väldigt ont i halsen idag och snorig så klart.

Kram

2011-11-16 @ 16:45:39     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: J

Usch då! Jobbigt med förkylning och speciellt när det blir värre och du kanske inte vågar ta alvedon eller ipren nu i väntans tider, men imorgon vet du/ni/vi :)



Får jag fråga dig en sak? Varför dröjde det ytterligare 4 månader från det att ni var på nybesök till det att ni fick starta? Var det sommaruppehåll? Låter så långt med 4 månader... Nu har de ju ändrat på sin hemsida också så nu står det att väntelistan är på 8-10 månader, så jag håller tummarna för att vi får starta direkt eftersom jag vet att min mens kommer den 6/7 december och vi ska dit den 1 december.. visst borde jag OM det nu är så att vi får starta hinna med denna gång? Eller är det obligatoriskt att göra den långa metoden där man sprayar innan mens också första gången?



KRAAAM! Tack för att du svarar på mina jobbiga och tråkiga frågor :)

2011-11-16 @ 16:54:23     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/
Postat av: Sebsus

J:

Ja det är riktigt jobbigt med förkylningen och speciellt eftersom jag precis nyligen var förkyld.



Vi kom på vårat ny besök i november och fick inte starta förens i februari bara för att det var jul och nyår. Och dom hade så mycket att göra. Det är absolut inget krav på att göra långa protokollet bara för att det är första gången utan jag har aldrig behövt göra långa så tror inte du kommer behöva det heller. Ja det låter som att du borde hinna om dom har tid vill säga, du ska nog vara lite förbered på att du kanske inte får starta i december bara så du inte blir allt för besviken. Men jag hoppas verkligen att du får starta direkt! Nu är det inte lång tid kvar för dig :)

Kram

2011-11-16 @ 17:12:25     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: J

Nej, jag förväntar mig ju inte att jag kommer få starta i december, absolut inte, snarare i januari möjligtvis som tidigast. Däremot skulle jag bli väldigt glad om vi fick starta nu i december när det borde hinnas med, med tanke på min menscykel och så.. Jag frågade dessutom hur det blir med jul om det är stängt osv, men hon sa att julen inträffar ju över en helg så i år kommer de jobba på som vanligt för att korta ner tiderna också osv.. MEN vi får se :)

2011-11-16 @ 17:19:12     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/
Postat av: Sebsus

J:

Ja men nu håller vi tummarna att du får starta i december :)

Va bra att dom ska ha öppet över jul för en gång skull jag avskyr att behöva vänta bara för att dom har jullov, sommarlov eller ska flytta, det har ju hindrat mig tidigare.

2011-11-16 @ 18:52:06     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: J

Jaha, ja :) nej dom har öppet runt jul och nyår för båda dagarna inträffar över helgen så det var ju tur för oss den här gången :) mindre kul för dig tidigare och flytten är ju resan gjord :) ahhh!! Nej, nu ska jag sätta ni i soffan och studera lite, sen väntar jag spänt på uppdatering imorgon! Kram på dig!

2011-11-16 @ 19:46:00     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0