Rd 5

2011-11-07 @ 07:43:38
Tiden rullar fram. Hur känns det? Ja inget speciellt magvärken har gått över. Brösten spänner och jag är sjukt trött hela tiden, sover väldigt väldigt mycket. Annars inget så det är bara biverknigar av progesteronet. Igår kväll kom den där känslan igen att nej det kommer inte gå denna gång heller, vem försöker jag lura. Alla som har blivit eller vart gravida säger ju att man vet när man är gravid det är en känsla man får. Men jag känner ju inget speciellt så då har det väl antagligen inte blivit något. Från och med igår så vart jag helt övertygad att nej det har inte tagit sig denna gång heller. Seb tycker jag är alldeles för negetaiv. Men det är så jäkla svårt att inte vara det. Jag väntar på den där känslan som ska dyka upp i kroppen som säger att jag är gravid.  

En annan sak jag kom fram till igår var att om det inte tar sig denna gång så kommer vi inte få komma igång med nästa försök förens i vår, det är ju sjukt lång tid tills dess.

Usch va detta blev deppigt. Men ibland är det så.

Kommentarer
Postat av: Mickan (minbebis)

Jag kände absolut inget när jag blev gravid. Jag var helt övertygad om att det inte skulle funka. Så nu ska vi inte vara alltför negativa ;) Nu ska detta gå vägen ska du se!

2011-11-07 @ 10:04:34
Postat av: Sebsus

Mickan:

Okej ska försöka tänka positivt. Men man vill ju känna massor, och alla säger verkligen att ja visste att det var något innan jag testa. Svårt då att tänka att man inte behöver känna något.

Kram

2011-11-07 @ 16:08:46     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: SinnerSaint

Positivt tänkande!

Vi måste vara positiva och tro på att det är er tur denna gång! Kom ihåg att du inte känner några gravidsymtom än även om man vill tro det :-) Det är för tidigt!

Jag slutar inte tro iaf ;-)

2011-11-07 @ 18:54:38
Postat av: Mickan

Inte jag heller :)

Som sagt, mitt symptom på gravidieten var mina brist på symptom :p Så kan det vara också! :)

2011-11-08 @ 11:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0