Otålig

2011-11-30 @ 12:14:25
Vet jag är dålig på att uppdatera, men vad ska jag skriva? Att jag inte känner mig ett dugg gravid och att mitt psyke tar musten ur mig. Borde man inte känna något att man är gravid? Det ända tydliga tecknet är ju att jag inte fått någon mens.

Känns sjukt långt bort tills nästa torsdag när det är domedagen. Den helgen kommer bli helt försörd om det inte vissar positivt. Är ju även fullbokad hela helgen så det kan antingen bli jätte kul eller den värsta helgen i mitt liv. På torsdags kvällen är jag bjuden av en kund på jobbet på julbord på Tyrol. På fredagen så har jag hälsoinformation på MVH. Och på eftermiddagen tar vi tåget till Gbg och ska umgås med 2 av Sebs bröder samt deras familj och hans kusin. Så ni förstår ju hur den helgen kan bli om det inte vissar positivt.   

Jag vet fy mig som är så negativ.

Kommentarer
Postat av: J

Hej! Du behöver nog inte oroa dig, du ska bli mamma!! Tillåt dig själv att vara lycklig! Vi ska dit imorgon :) lovar att uppdatera då! Kram på dig!

2011-11-30 @ 14:08:54     URL: http://minlillefamilj.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Ska försöka tänka positivt men det är svårt. Åh jag håller tummarna inför imorgon det kommer gå super! Kram

2011-11-30 @ 14:34:40     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0