Känns märklligt

2011-11-18 @ 09:35:51
Ja man är i ett lyckorus men jag kan nog inte förstå det rikigt heller. Jag mår ju väldigt bra, det ända är att det drar i magen. Sen att jag är tokförkyld det är en annan sak. Lite rädd varje gång jag hostar för då måste jag ju spänna mangen jätte mycket, men det går säkert bra. 
Slutade med vaggisarna idag så nu får vi hoppas att min kropp har börjat producera massor med progesteron, det är jag lite nervös för men Bm sa ju att det inte skulle vara någon fara så får väl lita på det.
Sen ringde jag till liljeholmens MVH idag och skrev in mig. Så fick tid för hälsoinformation den 9 december och tid för inskrivning den 22 december. Åh vad jag inte tycker om att prata i telefon, och är rädd att jag kommer få göra det massor nu. Mycket som händer i december, kul!
Jag har bestämmt mig för att inte gå runt och oroa mig för MF eller MA, jag kan ju ändå inte göra något åt det utan ska försöka njuta. Det här ska bara gå! Kommer nog kännas extra skönt när man vart på första VULet och fått sett om det finns något hjärta och att det ligger på rätt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0