Glömde

2011-05-16 @ 07:12:29
Jag kom precis på att jag har glömt att berätta om hur boken var. Jag skrev för ett tag sedan att jag börjat på en bok som heter Gargoylen. Den är utläst för ett tag sedan och det här är verkligen en bok jag kan rekomendera! Pappa har börjat läsa den och till och med han tycker att den är super bra och vill inte slita sig. Så om ni gillar böcker så läs den. 

Nu är vi inne på den veckan när jag ska få min mens igen. känns super bra att den är på väg men den kommer nog inte förens på torsdag.  

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Härligt! Nu börjar allt snart om då! Jag vill verkligen att det ska bra er tur nu!!!

2011-05-16 @ 07:41:16
Postat av: Sebsus

Ja det är konstigt att man går och längtar till mens. Känns skönt att ha något att se fram emot.

2011-05-16 @ 08:46:33     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0