Ruvardag 3

2011-07-10 @ 17:21:34
Jaha ja som rubriken lyder så är jag alltså inne på ruvardag 3. Imorgon ska det alltså fästa om det fäster. Det som är riktigt skönt denna gång när jag ruvar är att jag är helt lugn jag glömmer nästan bort att jag ruvar, nästan så att jag glömmer ta tabletterna. En annan sak som är skillnad denna gång som jag inte hade sist det är att det typ drar i nedre delen av magen till och från. Hoppas det är ett gott tecken! Känner inte att det ömmar i brösten än fast det kanske kommer, borde ju göra det eftersom jag tar vaggisarna.

Ja det var väl det. Händer inte så mycket mer just nu tyvärr, skulle vilja ha jätte mycket symptom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0