lugn

2011-08-30 @ 16:04:53
Ja jag har gått från att vara super stressad inombords till att bli helt lugn. Jag kom hem från jobbet igår och som jag gjort nu i snart 3 veckor super spänd när jag öppnade post facket att kanske jag har fått något brev från KS, och hur lycklig tror ni inte jag blev när det låg ett brev där högst upp från KS.
Så vi har alltså äntligen fått våran tid, 13 september, sjukt långt dit men jag är så lugn för nu finns jag med på schemat. Det finns en plan för mig.
Tror tyvärr inte att jag kommer få börja spruta i september för vi har ju tid den 13e och min mens kommer typ 18-19e och tror att det blir för nära inpå så jag tror nog det blir oktober tidigast.

Men jag är lycklig för min tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0